10 Eylül 2009 Perşembe

dirt'ten 2ye

Ağustos biteli çok oldu, bir de ben bunları derken.. yok o kadar yapmayalım hamurdan çamurdan da olsa bir kübramız var. seker kız kendi'm* ağustos böceği idim ,büyüdüm de evrimime katıldım. ne de _acaip_ bir maymuncuk, olmadan su an insan. ben. ''kocaman bir dünya sığdıramazsın bütün hücrelerini dahil etsen de,, dediler inanmadım. elimden tuttum;yağmur altı salıncaklarıyla gökyüzüne gökyüzüne. miden uçuverecekmişcesine ,senin yerine. işte öyle bir böyle. ''bir yağmur bir de gökyüzü bu akşam,, ben de bağırsam animasala düşsem gökten düşen elmalardan kızarmışı gibi. motor!! denizler aşkına. yüce tuzlu sularla yapılan tatlı söyleşi. tadı damağında kalır, içinde tuz kokusu ve saçlarını rüzgarlardan asılırcasına kaçırırcasına gidersin ''bilmem nere''ye. yeşil üzerine turuncu ya da turuncu üzerine. . . benim kelebeklerim, şalom elçilerim, hortumunuzla hapsedin beni gezegeninize. benim kadar yaşayabilseniz keşke ya da ben sizin kadar yaşayıversem. ben acı(k)lı olanım burda -acılı kokorece de bayılırım söylemek istedim nedense- dilimi ısırıyım,dedim neler de dedim.. ''bring my body, carry it to another world,, -anımsamalarım doğruysa-. kendimi de açıklayamıyorum ki, boşluğumda kare dünyamın köşelerine çarpıp geri gelse. sonunu hayal etmeye çalışıyorum. yaklaşan 4 parça motifli siyah-beyaz daire,küre; herneyseler. tabi ki dünyadan-ım-lar lar lar. düşünüyordum da serip halıya kendimi; acaba ben miyim hatalı sollama yapıp,yanlış meydanda duran?? saat kulesini geçtim sanırım farkında olmadan. ne güzel.. zaten tüm arzum zamansız 4 boyuttu. yine yağmurlar. yeşil gökyüzünden kristallerle ferahlamak istiyor bedenim, beden dediğim 4 büyük pardon küçük 2 küçük. ......hadi gidelim! ağırlık merkezinden asılan çöp adam ağladı; adam, asmaca'ydı. sadece ''ca'' ''ca'' ama anlamadı.çevrel çemberimin merkezinden sınırlarıma kadar yarıçapımı aşkın -keskin- yol var. aştım çünkü. gözlerimi ürya alemine açmaya iniyorum ben. iniyorum.!? 4ten 2ye.

*ben değilim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder