10 Eylül 2009 Perşembe

keşkeksek (bol etlisinden..)

keşke hiç fark etmeseydim o kurumuş domates çekirdeklerini

keşke vakit önce olsaydı şimdi

keşke penceremden yağmuru yakalayabilecek kadar,

uzun olsaydı kollarım

ve hayat..

keşke öldürmeseydim katilimi

keşke bir şans daha isteseydi benden

keşke koşsaydım bitene kadar köprü

ama bitirmeseydim..

keşke mühürlemeseydim hayal fabrikamı

keşke durmasa vızıldayıp tepemde,

o konuşma balonları sinir bozucu

keşke hazır bulmuşken doldursaydım ceplerime

yeşil,kırmızı,pembe

her tonundan taze taze

delik olmasaydı da cebim..

keşke maydanoz olsaydım-inadına-salataya

hıyarlık yanında..

keşke sindirmeseydim kurtlu ekşi keki,

armudun iyisini

keşke yürüseydim(kim tutsaydı beni)çıplak ayak,

okyanuslarda

keşke buket buket dağıtmasaydım mavi yosunlarımı

dalga dalgalara

keşke daldırsaydım pipetimi güneşe,boğulana kadar

keşke keşkelerim'e son vermek için durmasaydı yağmur!

limit hıza ulaşmayıp aksaydı beyin hücrelerime ve..

NAPTIM BEN?!!

yazmasaydım ya daha çok ''keşkeee''!

başa dönebilir miyiz alçak sesle??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder