10 Eylül 2009 Perşembe

kısa bir telefon görüşmesi

Cevap veremeyeceğin için değil de, o cevapları algılayamayacakları için ancak susarak anlaşabileceğin ''varlık''ımsılarla kuşatılmış olmak ne kötü..Yanmış sütten dondurmayı,istemeye istemeye -(zorunda olmamana rağmen) neden kendini o tada hapsettiğini kendin de bilmediğin halde- yalamak misali ne idüğü belirsiz bir durum içine düşmek benzeri demek isterdim; ama ''algılanamama''nın (t)adı ağza bile alınmamalı.

-Dilimin ucuyla bi'..

Hayır !! Olmaz ! Sanki bir biberi bile ilk dille(ndir)mede tanıyabilmişsin gibi ,bir de kalkmış..Olmaz, o kadar ! Ne ? Nasıl?.. İnsan tadı..? Olgunları tercihin değil demek.. Tamaam,tamam ama, sesin az geliyor duymakta zorlanıyorum. Ses tellerin mi gevşemiş?.. Ah evet, biliyorum; az çekmedin.. Ama kaç kere dedim; kurtlar sofrası sağlığı bozar oturma, diye.. Tamam peki, perdeledim bu konuyu. Olgu(n)larda kalmıştık..Dinliyorum..Evet ağzına layıktır ham'lar. Adı üzerinde; ''hammm!'' de ve gevşe;kaysın gitsin boğazından(balgamlı ve ivmeli) . Sürülerce var onlardan doğrusu, aç da kalmazsın.Hafif mayhoş bir ikileme sürüklemek istemiyorum tabi seni amaa, orta ateşte günahlarını eritebilirsin onların. Bir de şarap kuyularında yıllandırırsın onları,yalnız kuyunun dibini görmesinler - görmek için çabalamayacak şekilde büyüt ki onları, lehine dönmesi kolaylaşsın..- . Bakan körler işine gelir , bilmiyorum sanma! Ne de çabuk zevkten dört-beş köşeli bir hale büründün! Yatak altları ve tavan aralarında da duyan sağırların var demek?!.. Eldeki sıfırlar sonsuz da edebilir mi yani?? Dur, dur bir dakika . Benn..Ben kiminle görüşüyorum acaba?? Aloo!! Alo!

-Ortaya karışık kişiliksiz düzenden sevgilerle. Hammm!

Alooo.!

Dıtdıtdıtdııt.. Dıtdıtdıtdııt..

Yüzüme kapatamazz! Bana cevaplar gerek! Ceva.... ''algılayamayacaklar''..

(tekrar arar)

-Aradığınız ölçütlerde bir topluma şu anda ulaşılamıyor.Lütfen daha sonra tekrar deneyin..

Dıtdıtdıtdııt..Dıtdıtdıtdııt.. ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder