10 Eylül 2009 Perşembe

~kuşaklı soğan salatası

Üzeri çavdarlar dolusu ağaç evim kesilmiş!
-onun odu kırmızı kelebek..
yalın ayak bahar gezim, biriktirdiğim gözyaşlarımda balık tutmak içinmiş
camlarını toplayıp gökkuşağını geçirdim içimden
-tersine dönsün duygularım..
tersine dönsün diye
tanrıca bilgelik patikası
cam kaplı
yalın ayaktım..
battı.
koştum,koştum gökkuşağıma
paçavra yollarda
biriken dikenlerle etek ucumda
soğanlı güneş tarlasında
tırmandım; kırmızı tuğlaların eseri bir ağlama duvarına
-dayalı merdiveni salla!
soğanlı gökkuşağı yetiştirdim..
tırmanalım mı birlikte gökyüzüme??
gözlerim yaşarırsa mutlu olacağıma inandım
gözlerim yaşarsın diye soğan doğradım
denize bağladım saçlarımı
devirdiğim vadilere inşa etmek için kumdan kaleler
gökkuşağımı doladım
yokmuş gibi olsun
olsun ,bir varmış bir yokmuş gibi olsun
..bulaşık boş kase..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder