15 Eylül 2009 Salı

lanet bunun neresinde?? . belki de ben.

Bir haftadır iltihap rengi bir kutudayım sanki(Schrödinger'n kedisi olsam daha mı vahim olurdu? Peki o kutu ne renk olurdu?? Ya da o kedi siyah mı olurdu??? ..Niye siyah kedileri sevmezler ki?!Onlar da kedi;onların da canı var.Paranoyağın tekinin lanetsiz kedisi illa beyaz mı!? Merdivenin altından geçerek yazıyorum bütün bunları.İnat mı?!. ''Merdiven altından geçerken çiziktirilen kara kedili yazıvari haltları okumayın.Layynetlidir vallah!'' > bu da (ne)bili(yi)msel gerçek< ).....Ve biyolojik saatimin pili bitti.İçimde ,neresi olduğunu bilemediğim bir yerde öylece küflenmeyi bekliyor.Pil ise içimdeki bunaltıcı havadan kurtulamamakta ve son sürat erimekte.Bunalım bunalım ko(r)kuyor gözlerim..Dibine kadar da çekemiyorum artık-van minüt'ten uzun süreli odaklanamıyorum anlayacağınız- .Bi' de ''dumanı tütenin canı çıksın'' diye bağırarak içimden ve dişlerimi de aralarından hava bile geçemeyecek şekilde sıkarak söndürüyorum.. Bastırr , bastırr.(bkz.arka bahçede yangın çıkarmaktan korkmak) İki hafta ileriye sarsak filmi? Fazla kayıp olmayacağı kanaatindeyim.''fikr-i kübra''larııım! Nerdesiniz?? Terk-i diyar mı ettiniz?.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder