10 Eylül 2009 Perşembe

PedE siniri \ 20-21-?(29) üçgeni 12 aralık 2008\20:39

Çiçekli bahar sofrasına otursun diye yarasalarımla birlikte..

Vitraylardan bakmaya çalıştığım dünya bu akşam yine midemi bulandırdı. Keskin yolculuk. Uçuk beyin. Kemiksiz kız;erimeye müsait. O damlaların yüzümde bıraktığı yapışık histen nefret ediyorum! Neyle egosunu tatmin etmeye çalışıyor bu hayat beceriksizi insanlar? Neyin çabası bu? Adi düzen için mi?! Yoksa bir toplum klasiği mi? Ne babalanıyon lan?!! Şimdi mi kusuyorsun kursağında kalanları üzerime?! Hasta ruhlu.

Tanrı beni terk mi etti? Ortada kalakalmış çıplaklığını, soğukluğuyla,ruhsuzluğuyla hissettiren aralık ayı gibi.
Kirpiklerimin tozunu aldım,içime döküldüler,tümden tozlandım. Naftalinimsi ojelerim gibi..

Hayat boyu denize ulaşmak için koşuyoruz değil mi?Aralık perdeyi açıp dışarıdaki hırgüre kulak kabartıp içimin daralmasından yoruldum. Ama kendimi kurtarmama bile izin yok.Bu kadar kemik olduğumu bilmiyorlar sanki! Evet, bilmiyorlar.Nasıl bilebilirler ki?..
yoruldum
yoğruldum
yoruldum
savruldum
yoruldum
küçük punto ko'dum
kovuldum
yoruldum

Kendini zeka dehası sanan ahmak PedE! Saf beyinli açık arayıcısı,
gösteriş meraklısı,
hayat kovgunu,
küfür savgunu,
anneli yetim,
bağırtkan bağırgan,
dişsiz edebiyat yorgunu PedE.
''insanlığa mesaj'' servisi başrol oyuncusunun PedE'si.

Ağzı dağınık hayat gibi ,suyu çıkmış arka bahçe otu..Bunları paket yaptırıp yollarım bi köşene! Öyle karşımda ejderha ateşi tükürme. Elma ve armutları da reçel yapıp sıvayacağım ''en iyi biçilmiş'' kısmına. Mumdan heykellerini yapıp eriteceğim o tükürdüklerinde. Paslanmış poponu kaldır da tükürük yarışına katıl sen de. Sinir fırlatmada üzerine tanımam. Varlığıyla onurlandıran! Ağzına sıçtm sıçacam. Üfüren adam PedE!
Yeter ama çeneni kapa da bi ''he'' de!Yastık leşi. Basıntı asya böceği.
ayvayı kurutup as.
işkenceli cinas
çin ali fişi as
olmadı bu.kendini biraz daha kas.

fantezim ne:
bakır leğendeki suyu
her damla arası 3 saniye
ile
kafana
dam
dam
dam
dam
damlatmak,
ince
ince.
cinaslı işkence
-çin aslı bence.
kapa çeneni yine tükürme!
Tek yanlışın bana PedE'lik taslamaktı ve tek yanlış tüm doğruyu götürür;perde kapandı!
skor:0
derece:100 santigrat derece
ejderha tükürüğünden olmalı bence
ya da kafana yediğin sulardan
kaynama derecesince
gider PedE'nin kızı
ters çınara
sarkmaya
ip deliği açıp
oynamaya iğne asmaca
hamamda
buğu dansı
yakışırr..
PedEnin mercekli bakırına
uyuma bu gece
ar(mut)larını yakala
karışmadan
lağıma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder